Arnab-arnab terkini dalam peliharaan (Jun 2010)

Induk Jantan: Si Abah
Baka: Angora (Kata tokey kedai jln Makbar)
Catatan: Hari ni dia dah jadi abah pada anak2 Mak Timah.





Induk Betina: Mak Tua
Baka: Mix Lion head + tempatan
Catatan :Ibu kepada MakNing dan MakTimah. 6 kali dah beranak.






Induk betina: MakNing
Baka: Kampung
Catatan: Dalam proses buat sarang. 2 hari beranak la tu.







Induk Betina: MakTimah
Baka: Local
Catatan: 2 kali beranak termasuk petang tadi.







Gambar anak2 dia lepas dilahirkan petang tadi. 4 ekor semuanya. Harap2 pandai la dia menyusukan anak dia.







Induk Betina: MakUtih
Baka: Tak pasti. Bulu panjang.
Catatan: Paling ganas. Tak suka bersosial.






Induk Betina: SiJelita
Baka: Mix Lion Head. (Kata tokey kedai la) sebenarnya aku pun tak tahu. Nampak cute je.. apa lagi aku beli la.
Catatan: umur 2 bulan ++





















Koleksi terbaru aku. Sepasang. Baka Lion head? Angora? Taddy? aku tak pasti. yang pasti sangat cute. Sesuai untuk dijadikan baka.

Si kecik baru aku beli. Baka Lion head kata tokey kedai pet. Aku tak arif lagi tentang baka2 arnab. Ada sesiapa boleh tolong ajar aku tentang baka?

0 comments: